3PR – PROGRAM PRAKTYKÓW PR

PROGRAM PRAKTYKÓW PR to cykl szkoleń organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations dla pracowników członkowskich agencji. Został skonfigurowany na podstawie szerokich badań wśród pracowników agencji nt. ich potrzeb edukacyjnych. Zajęcia prowadzone są przez wykładowców -  wieloletnich praktyków, z dużym doświadczeniem, rekrutowani głównie z firm członkowskich SAPR.

3PR dostarczy pracownikom agencyjnym wiedzę na temat metodologii w najważniejszych dziedzinach PR oferowanych Klientom jako usługi konsultacyjne – takich jak komunikacja kryzysowa, strategie komunikacji, storytelling  czy Brand PR. Kurs przeznaczony jest przede wszystkim  dla osób, które nie mają jeszcze bogatego doświadczenia zawodowego (2-3 lata), ale chcą przyspieszyć swój rozwój zawodowy. Dobrze odnajdą się na nim także te osoby, które chcą przypomnieć sobie i utrwalić wiedze, oraz poznać najświeższe case study z danego zagadnienia. 

Kurs składa się z 6 bloków tematycznych. Każde szkolenie trwa 3 godziny. Nie ma konieczności brania udziału we wszystkich szkoleniach – można wybrać tylko te, które interesują nas najbardziej.
Z powodu pandemii, szkolenia będą odbywać się online. Uczestnicy otrzymują Certyfikat SAPR ukończenia kursu / szkolenia. 

Grupy szkoleniowe liczą maksymalnie 15 osób. Warunkiem rozpoczęcia Kursu jest skompletowanie grupy złożonej minimum z 5 osób. W przypadku braku głoszenia się minimalnej, wymaganej liczby Uczestników, Organizator w porozumieniu z Uczestnikami, ustali zmianę terminu Kursu.

Zgłoszenia

Jeśli chcesz zgłosić swój udział w 3PR, sprawdź kiedy odbywają się najbliższe szkolenia wysyłając maila na adres:

3pr@sapr.com.pl

Cena za udział w 1 szkoleniu – 160zł netto/os.

Regulamin 3PR znajduje się tutaj.

TERMINY NAJBLIŻSZYCH SZKOLEŃ - 3PR - PROGRAM PRAKTYKÓW PR

1. Komunikacja kryzysowa – Krzysztof Tomczyński (Alert media) 23 kwietnia, godz. 14.00 – 17.00
2. Storytelling – Jacek Trębecki (Prelite) 7 maja, godz. 14.00 – 17.00
3. Badanie, ewaluacja, efektywność PR – Przemysław Szuba (Exacto), 14 maja, godz. 14.00 – 17.00
4. Strategia marki – Marcin Graczyk (Partner of Promotion), 21 maja, godz. 14.00 – 17.00
5. Copywriting – Martyna Hliwa (Publicon), 28 maja, godz. 14.00 – 17.00
6. Strategia komunikacji – Paweł Soproniuk (Neuron) 11 czerwca , godz. 14.00 – 17.00

Komunikacja kryzysowa

Szkolenie prowadzi Krzysztof Tomczyński z Alert Media

Storytelling

Szkolenie prowadzi Jacek Trębecki z Prelite

Badanie, ewaluacja, efektywność PR

Szkolenie prowadzi Przemysław Szuba z Exacto

Strategia marki

Szkolenie prowadzi Marcin Graczyk z Partners of Promotion

Copywriting

Szkolenie prowadzi Martyna Hliwa z Publicon

Strategia komunikacji

Szkolenie prowadzi Paweł Soproniuk z Neuron

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.