Strategia marki

Podstawowe informacje o szkoleniu

  • Strategia marki krok po kroku
  • Ambicja marki
  • Klient – konkurent – media
  • Wzorzec marki i positioning statement

Przebieg szkolenia

  • Diagnoza marki jako punkt wyjścia do zarządzania marką
  • Consumer insight – sposób na opracowanie własnej strategii i dobrej komunikacji
  • Opowieści marek – idea marketingu narracyjnego
  • Strategie rozwoju marek
  • Analiza wybranych strategii; Case Study

Forma i narzędzia szkolenia

Wykład połączony ze studium przypadku

Efekty szkolenia

Wiedza

Czym jest strategia marki, co to myśl przewodnia i do czego nam jest potrzebna, Strategia marki a strategia marketingowa

Czego się nauczysz?

Jak wzbudzić zainteresowanie odbiorców i utrzymać ich uwagę

Jak skutecznie pozycjonować markę, by sama się wyróżniała

Jak przekonać odbiorców, aby poczuli coś dla marki poprzez rozwój osobowości

Umiejętności

Praktyczne umiejętności przygotowania i wdrażania strategii marki, formułowanie myśli przewodniej, określanie grupy docelowej i doboru odpowiednich narzędzi

Czego się nauczysz?

Jak wzbudzić zainteresowanie odbiorców i utrzymać ich uwagę

Jak skutecznie pozycjonować markę, by sama się wyróżniała

Jak przekonać odbiorców, aby poczuli coś dla Twojej marki poprzez rozwój osobowości

 

Minimalne kompetencje wyjściowe uczestników

Podstawowa wiedza z zakresu komunikacji z grupami interesu

Literatura

Formy sprawdzenia wiedzy na zakończenie szkolenia

  • Case study do rozwiązania

Marcin Graczyk

Marcin Graczyk

Associate Director w Partners of Promotions

LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO: od 2010 roku w PR, od 1999 w komunikacji i mediach

CZAS PRACY W PofP: od września 2017 roku

OBSZARY DOŚWIADCZENIA: Specjalizuje się w PR-ze korporacyjnym i public affairs. 

Doświadczony ekspert do spraw wizerunku i trener medialny. Wykładowca akademicki i były dziennikarz. Pracował m.in. dla: Pekao, Port Gdańsk, PKEE, Fortum, Instytut Kościuszki ,BSP, PKP Cargo, Grupy Azoty, Enea S.A., Enea Wytwarzanie, Tauron Polska Energia, Poczty Polskiej, Exact Systems, Workservice, Baby and Care, Okam, Materna Communication, TelntQ, Ministerstwa Pracy, Ministerstwa Gospodarki i Ministerstwa Skarbu Państwa. Wcześniej wieloletni dziennikarz polityczny i gospodarczy, były sprawozdawca sejmowy Radia TOK FM.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.