Rynek PR w Polsce to 934 podmioty i ponad 1 mld obrotu

Rynek agencji public relations w Polsce to 934 podmioty, a szacowany przychód ze sprzedaży usług PR to ponad 1 miliard złotych. Badania rynkowe: po raz pierwszy oszacowano, jaka jest realna wielkość sektora polskich agencji public relations. ...

Czytaj więcej

PR Wings – nowy konkurs w polskiej branży PR

Wakacyjne wyzwanie dla firm i instytucji dumnych ze swej komunikacji – zawalczyć o nową, prestiżową nagrodę Warszawa, 6 lipca 2021 r. – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) ogłasza nowy konkurs o nazwie PR Wings (Skrzydła PR), który co roku będzie wyłaniać i nagradzać najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty, zjawiska i osoby z zakresu szeroko rozumianej...

Czytaj więcej

Kolejne agencje przystępują do Stowarzyszenia

Wiosenny rozkwit organizacyjny w SAPR. MagnifiCo i ConTrust to kolejne firmy PR, które przystępują do Stowarzyszenia. Trwa wiosenna passa w ogniskowaniu się życia sektora firm PR wokół Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). ...

Czytaj więcej

Rusza Szkoła SAPR 3PR – PRogram PRaktyków PR!

76 specjalistów PR zapisało się w ciągu zaledwie tygodnia do pierwszego programu szkoleń Stowarzyszenia Agencji Public Relations, który rusza w najbliższy piątek 23 kwietnia. Na większość zajęć miejsca wyczerpały się w ciągu kilku dni od ogłoszenia zapisów. ...

Czytaj więcej

Już 30 agencji w SAPR

Już trzydzieści agencji w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations Do Stowarzyszenia dołączyły trzy kolejne firmy PR

Czytaj więcej

SAPR nie zgadza się na fake news

Oświadczenie Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations w związku z nieprawdziwymi informacjami ZFPR

Czytaj więcej

Rynek PR w pandemii - wyniki badań

Będzie dobrze. Agencje SAPR optymistycznie o wpływie drugiej fali pandemii na kondycję rynku usług PR Wyniki badań Think Tanku Stowarzyszenia Agencji Public Relations Warszawa, 08 lutego 2021 r. – Wśród niezależnych polskich agencji PR dominują optymistyczne nastroje związane z wpływem COVID-19 na ten sektor usług. ...

Czytaj więcej

Program Działań SAPR na 2021 rok

SAPR prezentuje Program Działań na 2021 rokAktywizacja sektora usług PR i wsparcie kompetencyjne dla członków Dwa programy szkoleniowe dedykowane dla pracowników agencji członkowskich, rozwój Think Tanku PR, publikacje poradnikowe i nowy konkurs branżowy – to tylko niektóre z punktów Programu Działań Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) na 2021 rok. Stowarzyszenie w...

Czytaj więcej

Trzy nowe agencje w SAPR

Huge Voice z Rzeszowa, PR Expert Group z Wrocławia i Sudety.pro z Kamiennej Góry to trzy kolejne agencje, które w grudniu zostały przyjęte do powstałego w październiku Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). ...

Czytaj więcej

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.