Założenia
Think Tank SAPR (TT SAPR) stanowić ma intelektualny hub i centrum idei działające zarówno na rzecz członków Stowarzyszenia, jak i całej branży PR. Wypełni istniejącą lukę w zakresie merytorycznego i koncepcyjnego wsparcia, jakiego wymaga rynek usług PR w Polsce, poprzez stworzenie synergii ze współpracy:
- doradców / seniorów z agencji członkowskich SAPR,
- akademików i naukowców zajmujących się komunikacją, oraz
- doświadczonych managerów wyższego szczebla firm komercyjnych i instytucji m.in. występujących jako Klienci agencji PR.
Dzięki zapewnionej przez Think Tank SAPR unikalnej wiedzy agencje będą mogły doskonalić standardy pracy oraz generować wyższą wartość dla swoich Klientów. Idea TT SAPR zakłada również oddziaływanie na otoczenie społeczno-gospodarcze na poziomie strategicznym, np. poprzez czynny udział w ogólnopolskiej debacie dot. zmian w krajowych mediach, inspirowanie dyskusji nt. roli PR w zintegrowanej komunikacji marki, czy wszechobecnej digitalizacji komunikacji.