Social Media

Informacje o szkoleniu

Rozumienie social media dziś to jedna z kluczowych kompetencji w agencji PR. To szkolenie ma pomóc zobaczyć wektor rozwoju social mediów, pomoże planować kluczowe aktywności w social mediach, zrozumieć język social mediów oraz na pewno nie zabraknie praktycznych "smaczków". Jedno szkolenie nie wyczerpuje tematu, ale dostarczy źródeł i informacji gdzie i jak rozwijać się dalej.

Przebieg szkolenia – agenda szkolenia

Cz. I: Fundamenty strategii komunikacji

  • Web 1, Web 2 i Web 3
  • model PESO, czyli paid, earned, shared i owned social media
  • facebook, instagram, tiktok, twitter- najważniejsze, co trzeba wiedzieć
  • linkedin i komunikacja b2b
  • projektowanie komunikacji w social mediach
  • linkedin i komunikacja b2b

 

Cz. II: Ćwiczenie warsztatowe

będziemy planować (wspólnie) komunikację i budżet dla produktu b2b i b2c

Forma i narzędzia szkolenia

Zajęcia prowadzone w formie wykładu z elementami interaktywnymi. W zależności od możliwości technicznych uczestnicy będą rozwiązywać ćwiczenie lub wezmą udział w warsztacie.

 

Efekty szkolenia

 

Wiedza Absolwent szkolenia:

  • wie, jakie narzędzia warto implementować w strategiach PR,
  • wie, jak sprzedawać usługi social media,
  • zna podstawowe mierniki social media,
  • zna kluczowe platformy i narzędzia social media,
  • umie poruszać się w omawianych platformach,
  • wie, gdzie szukać poszerzonej wiedzy,
  • wie, jak planować media i promocje,

 

Umiejętności    

 

Absolwent szkolenia potrafi:

  • planować działania social media,
  • budować podstawową komunikację na facebooku, instagramie, linkedin, twitterze, tiktoku
  • briefować influencerów
  • planowaać działania w social mediach - oraz je budżetować

Szymon Sikorski

Szymon Sikorski - Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Prezes spółki The Sport. Członek zarządu Stowarzyszenia Agencji PR i członek komisji ds. mediów i marketingu w Polskim Związku Piłki Nożnej. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. Association of Business Service Leaders (ABSL), Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl) - promującej rewolucje jaka dokonuje się dzięki nowym mediom oraz Zawartosci (zawartosci.com) - skupionej na insightach i foresightach strategicznych. Był jurorem krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards).

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Wykładowca na studiach MBA (m.in. na WSH we Wrocławiu).

Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, BPO/BSS, sektora publicznego, gmin i samorządów. Wraz z zespołem laureat 4 statuetek PR Wings, oraz kilkunastu Złotych Spinaczy,. W 2014 roku nagrodzony wraz z zespołem za projekt w kategorii Community Relations w międzynarodowej nagrodzie Ragan's PR Daily Awards. 

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.