Social Media
Informacje o szkoleniu
Rozumienie social media dziś to jedna z kluczowych kompetencji w agencji PR. To szkolenie ma pomóc zobaczyć wektor rozwoju social mediów, pomoże planować kluczowe aktywności w social mediach, zrozumieć język social mediów oraz na pewno nie zabraknie praktycznych "smaczków". Jedno szkolenie nie wyczerpuje tematu, ale dostarczy źródeł i informacji gdzie i jak rozwijać się dalej.
Przebieg szkolenia – agenda szkolenia
Cz. I: Fundamenty strategii komunikacji
- Web 1, Web 2 i Web 3
- model PESO, czyli paid, earned, shared i owned social media
- facebook, instagram, tiktok, twitter- najważniejsze, co trzeba wiedzieć
- linkedin i komunikacja b2b
- projektowanie komunikacji w social mediach
- linkedin i komunikacja b2b
Cz. II: Ćwiczenie warsztatowe
będziemy planować (wspólnie) komunikację i budżet dla produktu b2b i b2c
Forma i narzędzia szkolenia
Zajęcia prowadzone w formie wykładu z elementami interaktywnymi. W zależności od możliwości technicznych uczestnicy będą rozwiązywać ćwiczenie lub wezmą udział w warsztacie.
Efekty szkolenia
Wiedza Absolwent szkolenia:
- wie, jakie narzędzia warto implementować w strategiach PR,
- wie, jak sprzedawać usługi social media,
- zna podstawowe mierniki social media,
- zna kluczowe platformy i narzędzia social media,
- umie poruszać się w omawianych platformach,
- wie, gdzie szukać poszerzonej wiedzy,
- wie, jak planować media i promocje,
Umiejętności
Absolwent szkolenia potrafi:
- planować działania social media,
- budować podstawową komunikację na facebooku, instagramie, linkedin, twitterze, tiktoku
- briefować influencerów
- planowaać działania w social mediach - oraz je budżetować