Content marketing
Informacje o szkoleniu
Content marketing to sztuka tworzenia interesujących treści dla ściśle określonych grup odbiorców. Składa się na to: głębokie rozumienie insightów informacyjnych i potrzeb informacyjnych grup odbiorców, umiejętność dobrego doboru języka i formy przekazu, rozumienie kanałów komunikacji (w tym algorytmów pozycjonujących) i umiejętność promocji wygenerowanych treści. I rzeczone kwestie będą przedmiotem szkolenia.
Przebieg szkolenia – agenda szkolenia
Cz. I: Fundamenty strategii komunikacji
- Kluczowe trendy społeczne
- Systematyka grup odbiorców i analiza komunikacji kluczowych mediów
- Umiejętność dostosowania języka do potrzeb odbiorców
- Pisanie: blogi i komunikacja wewnętrzna
- Tworzenie angażujących treści: social media
- Data driven content, machine learning i automatyzacja
- Narzędzia pomocne w content marketingu
- Promocja treści:L growth hacking i inne
Cz. II: Ćwiczenie warsztatowe
będziemy tworzyć ciekawe treści (ok. 25% szkolenia)
Forma i narzędzia szkolenia
Zajęcia prowadzone w formie wykładu z elementami interaktywnymi. W zależności od możliwości technicznych uczestnicy będą rozwiązywać ćwiczenie lub wezmą udział w warsztacie.
Efekty szkolenia
Wiedza Absolwent szkolenia:
- wie, które treści działają w określonej grupie odbiorców (i dlaczego),
- potrafi zaplanować narzędzia content marketingowe,
- wie, na co zwracać uwagę pisząc (w różnych mediach),
- wie, na co zwracać uwagę planując filmiki czy inne rodzaje przekazu medialnego,
- potrafi pisać: na blogi, na facebooku, na linked in, na twitterze
- potrafi promować wytworzone treści.
Umiejętności
Absolwent szkolenia potrafi:
- lepiej pisać
- zarządzać treściami,
- przygotować i wycenić działania content marketingowe dla marki
- monitorować i określać KPI dla strategii content marketingowej.