Content marketing

Informacje o szkoleniu

Content marketing to sztuka tworzenia interesujących treści dla ściśle określonych grup odbiorców. Składa się na to: głębokie rozumienie insightów informacyjnych i potrzeb informacyjnych grup odbiorców, umiejętność dobrego doboru języka i formy przekazu, rozumienie kanałów komunikacji (w tym algorytmów pozycjonujących) i umiejętność promocji wygenerowanych treści. I rzeczone kwestie będą przedmiotem szkolenia.

Przebieg szkolenia – agenda szkolenia

Cz. I: Fundamenty strategii komunikacji

  • Kluczowe trendy społeczne
  • Systematyka grup odbiorców i analiza komunikacji kluczowych mediów
  • Umiejętność dostosowania języka do potrzeb odbiorców
  • Pisanie: blogi i komunikacja wewnętrzna
  • Tworzenie angażujących treści: social media
  • Data driven content, machine learning i automatyzacja
  • Narzędzia pomocne w content marketingu
  • Promocja treści:L growth hacking i inne

 

Cz. II: Ćwiczenie warsztatowe

będziemy tworzyć ciekawe treści (ok. 25% szkolenia)

Forma i narzędzia szkolenia

Zajęcia prowadzone w formie wykładu z elementami interaktywnymi. W zależności od możliwości technicznych uczestnicy będą rozwiązywać ćwiczenie lub wezmą udział w warsztacie.

 

Efekty szkolenia

 

Wiedza Absolwent szkolenia:

  • wie, które treści działają w określonej grupie odbiorców (i dlaczego),
  • potrafi zaplanować narzędzia content marketingowe,
  • wie, na co zwracać uwagę pisząc (w różnych mediach),
  • wie, na co zwracać uwagę planując filmiki czy inne rodzaje przekazu medialnego,
  • potrafi pisać: na blogi, na facebooku, na linked in, na twitterze
  • potrafi promować wytworzone treści.

 

Umiejętności    

Absolwent szkolenia potrafi:

  • lepiej pisać
  • zarządzać treściami,
  • przygotować i wycenić działania content marketingowe dla marki
  • monitorować i określać KPI dla strategii content marketingowej.

Szymon Sikorski

Szymon Sikorski - Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Prezes spółki The Sport. Członek zarządu Stowarzyszenia Agencji PR i członek komisji ds. mediów i marketingu w Polskim Związku Piłki Nożnej. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. Association of Business Service Leaders (ABSL), Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl) - promującej rewolucje jaka dokonuje się dzięki nowym mediom oraz Zawartosci (zawartosci.com) - skupionej na insightach i foresightach strategicznych. Był jurorem krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards).

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Wykładowca na studiach MBA (m.in. na WSH we Wrocławiu).

Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, BPO/BSS, sektora publicznego, gmin i samorządów. Wraz z zespołem laureat 4 statuetek PR Wings, oraz kilkunastu Złotych Spinaczy,. W 2014 roku nagrodzony wraz z zespołem za projekt w kategorii Community Relations w międzynarodowej nagrodzie Ragan's PR Daily Awards. 

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.