Zarząd SAPR o rzetelności opinii etycznych

Oświadczenie Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations

Czytaj więcej

W SAPR działa już 25 agencji

ITBC Communication to 25. agencja, która dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Jest to jedna z najbardziej doświadczonych agencji, jakie znalazły się w szeregach SAPR, z ponad 20-letnim stażem i stabilną pozycją na polskim rynku usług PR. Po przyjęciu pięciu nowych agencji w ciągu zaledwie 4 tygodni od powstania SAPR społeczność reprezentowana przez tę organizację wzrosła do niemal 400 konsultantów PR. W sprawie przyjęcia do SAPR procedowanych jest kilkanaście kolejnych podmiotów.

Czytaj więcej

Pierwsze szkolenia dedykowane członkom SAPR

Jeszcze w tym miesiącu rozpocznie się cykl działań i wydarzeń organizowanych wyłącznie dla pracowników agencji stowarzyszonych w ramach SAPR.

Czytaj więcej

Do SAPR dołączyły 4 kolejne agencje

Stowarzyszenie Agencji Public Relations rozpoczyna proces wzrostu. 4 Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media Group to cztery agencje, które na początku listopada zostały przyjęte do powstałego w ubiegłym miesiącu Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). W ten sposób liczba agencji członkowskich już w ciągu pierwszych dwóch tygodni istnienia SAPR zwiększyła się do 24.

Czytaj więcej

Stowarzyszenie Agencji Public Relations - nowa organizacja na rynku usług komunikacji i PR

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. ...

Czytaj więcej

Poznaj władze SAPR

Zebranie Założycielskie SAPR wybrało 20 października 2020 roku w Piasecznie władze stowarzyszenia - Zarząd, Radę Nadzorczą oraz Radę Programową. Zobacz kim są osoby, które zajmować się będą rozwojem organizacji [link] ...

Czytaj więcej

Założyciele SAPR przyjmują „Standardy Profesjonalnego Public Relations”

Podczas spotkania założycieli Stowarzyszenia Agencji Public Relations zapadła decyzja, aby w kwestiach etycznych agencje SAPR kierowały się „Standardami Profesjonalnego Public Relations”. Dokument wypracowany został przez prof. ...

Czytaj więcej

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.