Ostrożny optymizm w branży PR – wyniki pierwszego w historii „Barometru nastrojów w branży usług PR”

Stowarzyszenie Agencji Public Relations opublikowało wyniki badania „Barometr nastrojów w branży usług PR”: Wskazanie Barometru na poziomie 59,6 pkt. oznacza, że zarządzający polskimi firmami PR spodziewają się poprawy wyników w 2023, mimo obaw dotyczących rosnących kosztów działalności. ...

Czytaj więcej

Stowarzyszenie Agencji Public Relations z nowym, branżowym podcastem

Stowarzyszenie Agencji Public Relations startuje z podcastem! “PRodcast” to rozmowy nie tylko z ekspertami branży PR na temat aktualnych trendów czy wyzwań stojących przed całym sektorem. To także spotkania z gwiazdami Internetu i dziennikarzami, którzy przedstawiają doświadczenia, ciekawostki i anegdoty związane z ich współpracą z agencjami PR. ...

Czytaj więcej

SAPR i Uniwersytet SWPS razem na rzecz kształcenia w obszarze Public Relations

Stowarzyszenie Agencji Public Relations oraz Wydział Nauk Humanistycznych Uniwersytetu SWPS zawarły porozumienie o zbudowaniu i wdrożeniu autorskiego programu praktyk z obszaru public relations. Inicjatywa ma na celu wsparcie studentów w stawianiu pierwszych kroków w branży oraz zdobywaniu wiedzy poprzez praktykę. ...

Czytaj więcej

Rusza kolejna edycja PR Wings, konkursu polskiej branży public relations

Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations. ...

Czytaj więcej

Oświadczenie Zarządów PSPR oraz SAPR w sprawie przetargu WWF, którego przedmiotem jest kampania na rzecz certyfikowanego oleju palmowego

W związku z aktualnym zapytaniem ofertowym Fundacji WWF Polska na obsługę kampanii na rzecz certyfikowanego oleju palmowego, w którym Zamawiający już na pierwszym etapie przetargu oczekuje przygotowania m.in.: całościowej strategii komunikacji, szczegółowego kosztorysu, harmonogramu, media planu oraz key visual kampanii, bez założenia tzw. „rejection fee”, Zarządy Polskiego Stowarzyszenia...

Czytaj więcej

„Instrukcja obsługi Agencji PR”. Premiera książki SAPR

Rozsądek podpowiada, by produktów używać zgodnie z załączoną do nich instrukcją obsługi. Czy tę zasadę można odnieść także do usług PR? Okazuje się, że tak! Zachęcają do tego autorzy „Instrukcji obsługi Agencji PR”, wydanej przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). ...

Czytaj więcej

Znamy wyniki półfinału Konkursu PR Wings 2022

Po trzech nominowanych w 15 kategoriach konkursowych PR Wings Warszawa, 02 września 2022 r. -- Niezależne Jury składające się z 40 cenionych ekspertów komunikacji spoza SAPR, w pierwszym etapie głosowania dokonało wyboru projektów nominowanych do nagród w Konkursie PR Wings 2022 organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). ...

Czytaj więcej

Dwie nowe firmy członkowskie w SAPR

Wakacyjny wzrost Stowarzyszenia Agencji Public RelationsBeyondPR i Wordsmith PR – dwie nowe firmy członkowskie SAPR Warszawa, 31 sierpnia 2021 r. Koniec wakacji przyniósł zakończenie procedur przyjęcia do Stowarzyszenia Agencji Public Relations kolejnych dwóch nowych firm członkowskich – BeyondPR z Warszawy i Wordsmith PR z Olsztyna. ...

Czytaj więcej

Skrzydlata osiemdziesiątka

80 zgłoszeń na debiut nowego konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations Warszawa, 17 sierpnia 2021 r.  – Aż 80 zgłoszeń w ciągu zaledwie 35 dni wpłynęło na nowy konkurs public relations o nazwie PR Wings ogłoszony w lipcu przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). ...

Czytaj więcej

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.