Zarząd SAPR o rzetelności opinii etycznych
Oświadczenie Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations
Oświadczenie Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations
ITBC Communication to 25. agencja, która dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Jest to jedna z najbardziej doświadczonych agencji, jakie znalazły się w szeregach SAPR, z ponad 20-letnim stażem i stabilną pozycją na polskim rynku usług PR. Po przyjęciu pięciu nowych agencji w ciągu zaledwie 4 tygodni od powstania SAPR społeczność reprezentowana przez tę organizację wzrosła do niemal 400 konsultantów PR. W sprawie przyjęcia do SAPR procedowanych jest kilkanaście kolejnych podmiotów.
Stowarzyszenie Agencji Public Relations rozpoczyna proces wzrostu. 4 Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media Group to cztery agencje, które na początku listopada zostały przyjęte do powstałego w ubiegłym miesiącu Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). W ten sposób liczba agencji członkowskich już w ciągu pierwszych dwóch tygodni istnienia SAPR zwiększyła się do 24.
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. ...