SAPR nie zgadza się na fake news

Oświadczenie Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations w związku z nieprawdziwymi informacjami ZFPR

Czytaj więcej

Rynek PR w pandemii - wyniki badań

Będzie dobrze. Agencje SAPR optymistycznie o wpływie drugiej fali pandemii na kondycję rynku usług PR Wyniki badań Think Tanku Stowarzyszenia Agencji Public Relations Warszawa, 08 lutego 2021 r. – Wśród niezależnych polskich agencji PR dominują optymistyczne nastroje związane z wpływem COVID-19 na ten sektor usług. ...

Czytaj więcej

Program Działań SAPR na 2021 rok

SAPR prezentuje Program Działań na 2021 rokAktywizacja sektora usług PR i wsparcie kompetencyjne dla członków Dwa programy szkoleniowe dedykowane dla pracowników agencji członkowskich, rozwój Think Tanku PR, publikacje poradnikowe i nowy konkurs branżowy – to tylko niektóre z punktów Programu Działań Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) na 2021 rok. Stowarzyszenie w...

Czytaj więcej

Trzy nowe agencje w SAPR

Huge Voice z Rzeszowa, PR Expert Group z Wrocławia i Sudety.pro z Kamiennej Góry to trzy kolejne agencje, które w grudniu zostały przyjęte do powstałego w październiku Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). ...

Czytaj więcej

Zarząd SAPR o rzetelności opinii etycznych

Oświadczenie Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations

Czytaj więcej

W SAPR działa już 25 agencji

ITBC Communication to 25. agencja, która dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Jest to jedna z najbardziej doświadczonych agencji, jakie znalazły się w szeregach SAPR, z ponad 20-letnim stażem i stabilną pozycją na polskim rynku usług PR. Po przyjęciu pięciu nowych agencji w ciągu zaledwie 4 tygodni od powstania SAPR społeczność reprezentowana przez tę organizację wzrosła do niemal 400 konsultantów PR. W sprawie przyjęcia do SAPR procedowanych jest kilkanaście kolejnych podmiotów.

Czytaj więcej

Do SAPR dołączyły 4 kolejne agencje

Stowarzyszenie Agencji Public Relations rozpoczyna proces wzrostu. 4 Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media Group to cztery agencje, które na początku listopada zostały przyjęte do powstałego w ubiegłym miesiącu Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). W ten sposób liczba agencji członkowskich już w ciągu pierwszych dwóch tygodni istnienia SAPR zwiększyła się do 24.

Czytaj więcej

Stowarzyszenie Agencji Public Relations - nowa organizacja na rynku usług komunikacji i PR

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. ...

Czytaj więcej

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.