Kongres Wiedzy PRoto: Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy (Patronat SAPR)
Już wkrótce, 8 października 2025 w Centrum Konferencyjnym POLIN w Warszawie odbędzie się druga edycja Kongresu Wiedzy PRoto. Jest to jedno z kluczowych wydarzeń branżowych, poświęconych budowaniu silnych, rozpoznawalnych marek w realiach cyfrowego rynku. Tym razem motywem przewodnim jest pytanie: “Jak medialność marki może realnie napędzać sprzedaż i umacniać jej pozycję rynkową?”
Podczas konferencji uznani eksperci odpowiedzą na pytania, które dziś są kluczowe w komunikacji marketingowej:
• Jak marka może stanowić siłę napędową sprzedaży i jak łączyć wizerunek z celami biznesowymi?
• Jak budować świadomość i obecność marki w kanałach B2B, B2C i H2H?
• W jaki sposób dobierać miks medialny, aby zwiększał zasięg, rozpoznawalność i realny wpływ?
• Jak chronić markę i reputację w dobie szybkiego obiegu informacji — w tym zagadnienia związane z prawem do wizerunku?
• W jaki sposób influencer marketing może budować medialność i wiarygodność marki?
• Jaka jest rola mediów społecznościowych, etyki i przeciwdziałania dezinformacji w budowaniu zaufania w kryzysie?
Równie ważnym elementem kongresu są warsztaty praktyczne, które pozwalają uczestnikom rozwijać umiejętności w obszarze analityki danych z mediów oraz kreatywnego wykorzystania narzędzi AI w budowaniu marki.
Dla kogo?
Wydarzenie jest skierowane do specjalistów z zakresu marketingu, PR-u, komunikacji i sprzedaży, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i sięgnąć po praktyczne rozwiązania tworzone przez liderów branży.
Główne korzyści dla uczestników:
• Dostęp do ekspertów-praktyków – takich jak Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Łukasz Kosuniak, Marek Myślicki, Maciej Ślusarek, Marcel Kiełtyka czy Maja Musznicka-Janiec.
• Praktyczne case studies i sprawdzone strategie do wdrożenia w codzienne działania.
• Dostęp do nowoczesnych technologii, analityki i AI wspierających rozwój marki.
• Certyfikat uczestnictwa oraz akredytacja DIMAQ – uczestnicy mogą uzyskać punkty recertyfikacyjne.
Istnieje możliwość uczestnictwa zarówno stacjonarnego w Centrum Konferencyjnym POLIN (ul. Anielewicza 6), jak i w formule online z dostępem do nagrań.
Stowarzyszenie Agencji Public Relations jest dumnym partnerem Kongresu Wiedzy PRoto, a członkowie SAPR otrzymują zniżkę na bilety.
Więcej informacji o kongresie, programie, prelegentach, jak również rejestracja, dostępne są na stronie organizatora: kongreswiedzy.proto.pl