Ostatnie dni na zgłaszanie projektów do PR Wings. Zainspiruj się kampaniami z 2024 roku
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) przypomina, że do północy 7 września br. można przesyłać zgłoszenia do jubileuszowej, piątej edycji konkursu PR Wings. W tym roku odnotowano już wyraźny wzrost liczby nadesłanych kampanii w porównaniu z poprzednią edycją - poinformowali organizatorzy podczas środowego śniadania prasowego.
Konkurs PR Wings od pięciu lat promuje i buduje najwyższe standardy w public relations. Do udziału zaproszeni są wszyscy realizatorzy działań PR – agencje, firmy, NGO, uczelnie oraz instytucje publiczne, które zrealizowały kampanie w okresie od 1 stycznia 2024 do 30 czerwca 2025 roku. Projekty można zgłaszać w 29 kategoriach, obejmujących zarówno obszary tematyczne, jak i sektorowe.
Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie zgłoszenia najpóźniej do godziny 23:59 dnia 7 września br. Opłatę rejestracyjną można natomiast uiścić w kolejnych dniach.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie: www.prwings.pl.
– Cieszymy się, że konkurs z roku na rok przyciąga coraz więcej projektów. To dowód na to, jak potrzebna jest przestrzeń do nagradzania jakościowych i etycznych działań komunikacyjnych. Branża stale się rozwija, a rosnące zainteresowanie konkursami branżowymi wspiera nasz wspólny cel, jakim jest ciągłe doskonalenie się profesjonalistów PR – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.
– PR Wings to nie tylko rywalizacja, ale także wspólna lekcja i okazja, by uczyć się od siebie nawzajem i inspirować. Każde zgłoszenie to również moment refleksji nad codzienną pracą i jej efektami: co warto kontynuować, co udoskonalić, a co wymaga jeszcze dopracowania – podkreśla Jakub Zajdel, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings, wiceprezes zarządu SAPR.
– Mogę zapewnić, że proces oceny będzie rzetelny, a efektem pracy jurorów będzie wskazanie prawdziwych perełek wśród projektów. Zachęcam do udziału, ponieważ czas poświęcony na przygotowanie zgłoszenia to inwestycja, która zawsze się zwraca. Jeśli nie w postaci statuetki, to w formie strategicznego ćwiczenia i okazji do krytycznej analizy własnych działań – dodaje Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
Ogłoszenie finalistów nastąpi w październiku, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 17 listopada w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie.
Kampanie można zgłaszać łącznie w 29 kategoriach, w tym w 18 kategoriach głównych: Angażujący event; Custom Publishing; Employer Branding; ESG i CSR; Kampania edukacyjna; Kampania pro bono; Komunikacja B2B; Komunikacja kryzysowa; Komunikacja wewnętrzna; Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI; Media Relations; Media społecznościowe i influencer marketing; Mistrzowska skuteczność; Ochrona przed dezinformacją; PR korporacyjny; PR produktowy; PR terytorialny; Public Affairs i lobbing oraz w 11 kategoriach sektorowych: Branża FMCG; Branża motoryzacyjna; Finanse i ubezpieczenia; Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura; PR instytucji publicznych; Przemysł, chemia, energetyka; Rolnictwo; Rynek zdrowia; Sport, turystyka, hotelarstwo; Technologia i innowacje; Transport, spedycja, logistyka.
Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją kampanii nagrodzonych w ubiegłorocznej 4. edycji konkursu, które mogą posłużyć jako inspiracja do tegorocznych zgłoszeń.
Organizator konkursu PR Wings: Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Partnerzy: Business Centre Club, CEDC, CSRinfo, EVENT HALL, Farma Bii, Federacja Przedsiębiorców Polskich, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, IAB Polska, Instytut Monitorowania Mediów, KDK Events, Konfederacja Lewiatan, Leniva° Studio, Mediaboard, Mediafresh, Michał Gmitruk Production, netPR.pl, Osborne Clarke, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Pracodawcy RP, Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „Prom” oraz Uniwersytet SWPS.
Patroni medialni: Biznes24, BiznesAlert.pl, Defence24.pl, Marketing przy Kawie, Mediarun.com, Newseria, Newsline, ngo.pl, Obserwator Logistyczny, Press, PRoto.pl, Puls Biznesu, PulsHR.pl, Think MICE, Wiadomości Handlowe, Wirtualnemedia.pl, WNP.pl oraz Wprost.