Rolinger PR i ROmedia nowymi członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations

SAPR rośnie w siłę. Rolinger PR i ROmedia to kolejne agencje, które dołączyły do Stowarzyszenia w tym roku, wzmacniając tym samym reprezentację branży PR w Polsce. Nowi członkowie zgodnie podkreślają, że liczą na współpracę i wymianę doświadczeń, które będą sprzyjać rozwojowi agencji i coraz lepszej jakości usług public relations na polskim rynku.

Agencja Rolinger PR od ponad dekady wspiera marki osobiste, startupy i firmy z sektora MŚP – od nauki i biznesu po branżę lifestyle – pomagając im budować rozpoznawalność i autentyczny wizerunek. Jej misją jest nagłaśnianie marek, które inspirują, kształtują rzeczywistość i pozostawiają trwały ślad. Rolinger PR specjalizuje się w projektowaniu strategicznych kampanii wizerunkowych, media relations, content marketingu oraz kompleksowej obsłudze medialnej wydarzeń. Wspiera przedsiębiorców nie tylko poprzez działania PR, ale także poprzez edukację – szkolenia i mentoringi poświęcone skutecznemu wykorzystywaniu narzędzi PR do budowania rozpoznawalności marki. Więcej informacji: rolingerpr.pl

– Łączymy strategiczne myślenie z kreatywnością, by skutecznie wspierać firmy w ich drodze do sukcesu – mówi Danuta Rolinger-Bednarska, CEO Rolinger PR. – Dołączenie do SAPR to dla nas ważny moment i kolejny krok w kierunku wzmacniania profesjonalnych standardów branży PR w Polsce. Wierzymy, że współpraca i wymiana doświadczeń w ramach Stowarzyszenia pozwolą na jeszcze skuteczniejsze działania na rzecz transparentnej i etycznej komunikacji. Jako agencja, która wspiera firmy w budowaniu reputacji i strategicznym zarządzaniu wizerunkiem, widzimy ogromną wartość w dialogu między ekspertami PR, a także w inicjatywach, które kształtują przyszłość naszej branży. Cieszymy się, że możemy być częścią tej społeczności i liczymy na inspirującą współpracę z innymi członkami SAPR!

Z kolei ROmedia to doświadczona agencja PR z 20-letnim stażem, łącząca strategiczne myślenie z kreatywnymi rozwiązaniami. Jej założycielem oraz prezesem jest Robert Olak, były dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej i wydawca Kuriera Lubelskiego, największej gazety w regionie. ROmedia specjalizuje się w budowaniu trwałych relacji z mediami, komunikacji kryzysowej i doradztwie w kwestiach wizerunkowych. Wspiera klientów w opracowywaniu skutecznych strategii PR, organizacji eventów oraz prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych. ROmedia to nie tylko doradztwo – to partnerstwo oparte na zaufaniu i głębokim zrozumieniu branży. Dzięki strategicznemu podejściu i indywidualnemu dopasowaniu działań do potrzeb klienta, ROmedia pomaga budować silną i autentyczną markę. Agencja obsługuje instytucje samorządowe oraz klientów komercyjnych m.in. z sektora medycznego, lotniczego, FMCG, finansów, kultury i edukacji. Więcej informacji: www.romedia.info

– Nasza firma obchodzi w tym roku jubileusz 20-lecia. Wszechstronność i otwartość na wyzwania to cechy, które najlepiej charakteryzują nas jako PR-owców. W codziennej pracy stawiamy na partnerskie relacje i otwartą komunikację. Staramy się unikać roli zewnętrznego konsultanta. Dążymy do bycia prawdziwym członkiem zespołu klientów, dla których pracujemy. Mamy nadzieję, że współpraca z SAPR będzie świetną okazją do wymiany doświadczeń, a także nowych inspiracji w kontekście zmieniających się potrzeb naszych klientów – mówi Robert Olak, prezes Agencji Public Relations ROmedia.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.