3. Kongres Komunikacji Kryzysowej 9 ‑ 10 grudnia 2021 Warszawa
W ostatnich latach słowo "kryzys" odmieniane przez wszystkie przypadki towarzyszy nam wyjątkowo często. Kryzys może się pojawić w każdej branży, w każdym obszarze - nawet tam, gdzie zupełnie się go nie spodziewamy. Czasem jeden fałszywy krok potrafi wywołać prawdziwą lawinę, zwłaszcza kiedy każdy może wyrazić swoją opinię w social mediach.
Dlatego 9 i 10 grudnia zapraszamy na 3 Kongres Komunikacji Kryzysowej – wydarzenie dedykowane PR-owcom, specjalistom od relacji z mediami, ekspertom mediów społecznościowych i wszystkim tym, którzy chcą być przygotowani na kryzys w swojej organizacji.
Weź udział w Kongresie:
- dowiedz się, jak opracować procedury reagowania kryzysowego i co zrobić, by rzeczywiście usprawniły działanie?
- sprawdź, co robić, gdy wsocial media rozpętuje się burza
- naucz się rozmawiać z dziennikarzami, gdy wizerunek firmy został nadszarpnięty
- przeprosiny, zaprzeczanie, rekompensata – sprawdź, co zrobić, by kryzys wyszedł nam na dobre
- prezes w opałach– naucz się działać, gdy to głowa firmy traci reputację
- dołącz do uczestników praktycznego warsztatu
…i przygotuj się na każdą sytuację kryzysową w organizacji!
Swoimi doświadczeniami podzielą się praktycy, przedstawiciele takich firm jak m.in.: ALERT MEDIA Communications, Huuuge Games, InPost, Grupa Famur, UNIQA Polska, Grupa Żywiec, ZUS, Urząd Miejski w Gdańsku, Leroy Merlin Polska.
Jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji, zgłoś swój udział już dziś!
Dla członków SAPR, patrona kongresu, przygotowaliśmy kod rabatowy obniżający cenę o 10% - SAPR_10.
Organizatorem kongresu jest „Puls Biznesu”
konferencje.pb.pl | #wiedzaklasybiznes