SAPR patronem 17 Kongresu Public Relations i Komunikacji

public relation kongres 2

Przedstawiciele Stowarzyszenia Agencji Public Relations moderatorami kongresowych dyskusji

10% zniżki dla członków SAPR oraz Klientów agencji członkowskich Stowarzyszenia

12 i 13 października 2021 r. Puls Biznesu organizuje w Warszawie 17 Kongres Public Relations i Komunikacji. SAPR objął patronatem to wydarzenie a jego przedstawiciele merytorycznie otworzą i zamkną Kongres jako gospodarze obu paneli dyskusyjnych przewidzianych w programie tego wydarzenia. Prezes SAPR i prezes EXACTO Dariusz Tworzydło poprowadzi pierwszy punkt programu Kongresu – panel dyskusyjny pt. „Doświadczenia popandemiczne branży PR”. Z kolei wiceprezes SAPR i prezes ALERT MEDIA Communications Adam Łaszyn merytorycznie sfinalizuje Kongres jako moderator panelu pt. „Zmora mikrokryzysów, czyli z małej chmury deszcze niespokojne. Jak unikać dużego kryzysu z drobnych spraw?”.

„Dialog i rozmowa z przedstawicielami branży wpisane są w DNA Stowarzyszenia Agencji Public Relations, bo wierzymy, że tak właśnie buduje się integrację naszego środowiska. Dlatego to dla nas zaszczyt, że organizatorzy Kongresu właśnie przedstawicielom SAPR powierzyli poprowadzenie tych punktów programu, które polegają na dyskusji, wymianie zdań i dialogu” – powiedział Adam Łaszyn. Zapowiedział też, że podczas prowadzonego przez niego panelu swoją premierę będzie miało nowe pojęcie „mikrokryzys”, jakie zostanie zdefiniowane i wprowadzone do  terminologii branżowej.

W obu panelach gośćmi przedstawicieli SAPR będą  znakomici dyskutanci. W pierwszym z nich wezmą udział: Justyna Gościńska-Bociong, Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej, Medicover, Anna Olszewska, Dyrektorka Departamentu Komunikacji, KIR, Sebastian Grochala, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A., Stefan Augustyn, PR & Communications Manager, PayEye. W drugim panelu: Katarzyna Wilczewska, Corporate Communications Manager, PEPCO Poland, Marta Wojciechowska, Senior PR Manager, Nutricia, Wojciech Jabczyński, Rzecznik, Orange Polska i Jacek Ławrecki, Dyrektor ds. Komunikacji, Fortum.

Jak pisze Organizator, podczas Kongresu omówione też będą takie tematy jak nowe strategie komunikacyjne, spójna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, wielokanałowość komunikacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach PR-owych, zbudowanie dobrych relacji z dziennikarzami, walka z fake newsami i przygotowanie na potencjalny kryzys.

Wśród prelegentów – oprócz ww. uczestników paneli dyskusyjnych - program przewiduje wielu wybitnych ekspertów i praktyków, którzy w swej codziennej pracy PR-owca inicjują rozmaite nowatorskie rozwiązania- przedstawiciele m.in.: Medicover, Grupy Kapitałowej RAFAKO, Credit Suisse Poland, Grupy Amica, XEOS.

Jak zapewnia Organizator podczas Kongresu można będzie:

  • dowiedzieć się, jak dostosować strategię PR-ową marki do świata po pandemii,
  • nauczyć się działać efektownie, efektywnie, ale i... zgodnie z prawem,
  • sprawdzić, jak prowadzić autentyczną, transparentną i spójną komunikację,
  • nauczyć się wykorzystywać możliwości, które daje internetowa społeczność, ale też jak unikać zagrożeń, które niesie,
  • przekonać się, czy plan kryzysowy to "nice to" czy "must have".

 

Program i lista mówców oraz możliwość rejestracji znajduje się na stronie: https://www.pb.pl/konferencje/17-kongres-public-relations-i-komunikacji-5b260158-ba42-4402-b339-d7620f75dddf?utm_source=SAPR&utm_medium=article&utm_campaign=k_17_Kongres_PR

Dla członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations oraz Klientów agencji SAPR Organizator przygotował kod rabatowy SAPR10 obniżający cenę o 10%!

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.